#5 Απόσπασμα από «Τα Κοράλλια του Ιονίου»

 



«Μη βιάζεσαι Καλλιγά, θα σ’ ενημερώσω όταν θελήσω εγώ».

      «Ναι» απάντησε ο Καλλιγάς, «αλλά εγώ έχω τα λεφτά και τα κοιτάω όσο εσύ κάνεις το μάγκα του γλυκού νερού. Συνεννοηθήκαμε;»

      «Άντε πνίξου παλιόγερε! Να περιμένεις νέα μου!»

  Η συνομιλία τελείωσε. Η Εριέτα τους κοιτούσε απορημένη.

      «Μόνο εγώ κατάλαβα κάτι που ίσως δεν είναι στη φαντασία μου; Όταν ο κύριος Γιάννης τον είπε μάγκα του γλυκού νερού, αυτός θύμωσε. Για μένα αυτό δηλώνει αναστάτωση».

  Η Έλενα σηκώθηκε.

      «Στη θάλασσα τον έχουν, σας το λέω. Ενοχλήθηκε, τρομοκρατήθηκε ότι μπορεί να καταλάβαμε που κρύβουν τον Αλέξη».

  Ο Καλλιγάς τους άκουγε όλους προσεκτικά.

      «Έχετε δίκιο. Να βρούμε καΐκι για να ψάξουμε»

  Φοβισμένη η Ευγενία, για πρώτη φορά μίλησε.

      «Γιατί να μη δώσουμε τα χρήματα να γυρίσει πίσω το παιδί; Να μη ρισκάρουμε τη ζωή του Αλέξη μας!»

      «Θα τα δώσουμε Ευγενία μου, μα όποιοι άγγιξαν τον  Αλέξη θα το πληρώσουν ακριβά!» απάντησε ο Καλλιγάς.